Stormy weather

2008-03-08 // 10:12:19
Det snöar utav bara helsike utanför fönstret.
        Igår var jag i alla fall och klippte mig. För första gången någonsin blev jag inte helt nöjd, men det funkar (:. Blev skitsur för det hade dragits 150 spänn på kontot för sådan där årsavgift. Jag hade precis hittat en jättesnygg t-shirt på åhléns killavdelning, också hade jag inte råd.
        Dagens planer är: Slappa och njuta av dom sista timmarna på lovet.
        Kanske ska jag sy lite. Jag blev så himla glad över alla snälla kommentarer på kjolen jag sydde (se det förra inlägget).
       Hoppas du får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: anna

haha ok, linnen linnen linnen it is =)
kram!

2008-03-08 @ 15:29:38
URL: http://pyttis.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0