Grrr

2008-03-13 // 07:40:59
Hade tänkt visa dagens outfit men Frida har snott kamerasladden :/. Har tyskaprov första lektionen, sen 70 minuter svenska, pust. Efter skolan ska jag och Linnéa till Moa, hon fyller ju år på måndag så nu ska det firas :).
Har varit kass på att uppdatera dom senaste dagarna, och besökarnivån sjunker. Det kommer inte bli bättre idag. Jag kommer inte hinna skriva något mer eftersom jag kommer vara hos Moa hela kvällen.
         Puss och Kram!

(P.s. Idag har jag på mig mina stövlar, that makes me happy :D)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt hörru =D

2008-03-13 @ 09:10:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: ida Toivonen

jag älskar dina stövlar :D

2008-03-14 @ 07:16:37

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0