Midsommar på Ön

2008-06-22 // 20:15:11
Sammanfattning av min vecka (sen i tisdags):

Tisdag: Åkte till Boden. Stannade i Umeå hos farmor och åt lunch. När vi kom fram till Boden bosatte vi oss hos Karin och Martin.

Onsdag: Jag var med Amanda hela dagen. Var ute och körde två av hennes pållar, Razmus och Zolero.


På kvällen såg vi förtsås på fotbollsem hemma hos Karin och Martin. Sverige spelade riktigt dåligt.

Torsdag: For omkring med mamma och pappa och hälsade på folk. Vi for och handlade godis på godisarenan. 4 kronor hg, 300 sorter, eller nåt sånt. Snacka om paradiset. På kvällen for vi ut till ön (:


Allt detta för tio spänn, yummie

När vi kom till Ön hade jag extrem badlust. Badade i älven, 10 grader var det :)



Fredag: Midsommarafton. Härlig slapp dag med väldans ostadigt väder. Det var regn och sol om vartannat. Mycket mat. Dans runt midsommarstång, såklart. Vi grillade chokladbananer på kvällen. Fruktansvärt gott. Runt midnatt var det världens solnedgång.









Lördag: Fint väder på förmiddagen, sen blev det dåligt men supermysigt väder. Åska och spöregn. Jag läste, läste, läste. Jag, mamma, Kate och pappa spelade settlers. Jag vann.




Söndag: Imorse for vi hem. Paus i Umeå. Mina kusiner Ida och Kalle var där. Vi spelade kubb. Sedan tuffade vi vidare mot Sundsvall. Borta bra, men hemma bäst, det är stört skönt att vara hemma



Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0