Håller på för fullt..

2008-01-09 // 21:28:28
.. med att ändra designen på min fula blogg, men det tar lång tid. Och jag kan inte komma på i vilket program jag ska göra en header för attt få det som en fungerande fil, paintnet kanske?! Photoshop funkar i alla fall inte.
              Skola som vanligt. Vi gjorde pizza på hemkunskapen, Mmmmm.
Jossans pizza här nedanför ;)

 image51

                   For till ridningen efter skolan. Eftersom det har varit jullov hade jag tagit hem ridkläderna från skåpet för att de behöbde tvättas men jag kunde inte minnas att jag tagit hem skorna, men det hade jag. Så jag kom dit, utan skor. Försökte nå Moa på mobilen men jag antar att hon inte hade mobilen i närheten eftersom att hon inte svara (sen funkar ju inte hennes ljud heller), eftersoom jag ville ha koden till hennes skåp så jag kunde låna hennes skor. Men eftersom att kjag inte fick tag på henne så gick jag till upphittatlådan utanför cafeterian och som tur var så fanns det ett par fula skor där :) som jag lånade. Sista gången jag red i onsdagsgruppen, på måndag blir det Moas grupp, YEEEAHHHH. Red Mona, det gick super.

Kommentarer
Postat av: moa!

Du och jag på ridningen, äntligen säger jag! anonymen:D hoost hoost

2008-01-13 @ 21:29:58

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0