Surpriseee!

2008-02-03 // 13:26:48
Igår hade jag, Moa och Eva överraskningsfest för Linnéa. Det var superkul. Vi hyrde film, I know who killed me och en dålig american pie (the naked mile). Vi spelade poker och hade det mys. Framåt natten så upptäckte vi att det var fest i huset mittemot Evas och roade oss med att vinka till alla fula människor som stod på balkongen och rökte. Sen kom några och ringde på Evas porttelefon, det var några som ville komma in och supa hos oss istället (!). Eva sa: Jag vet inte vilka det är som håller på och vinka och så, men jag försöker sova och ni ska inte var här. Diskret.
Det kommer lite bilder sen när Moa har skickat alla.

Efter klockan 12 idag har min dag varit bajs. Det var vid den tiden jag begav mig mot navet för att ta bussen hem. Väskan vägde asmycket för jag hade ett fetma-pokerset i den. När jag står och väntar på bussen börjar jag blöda näsblod, kul. Sen kommer det en man och börjar prata med mig. Jag är ju som någon jävla magnet, det kommer alltid fram tiggare och alkisar och pratar med mig. Försöker ignorera honom.
Han ställer sig typ 1 meter ifrån mig och säger:
han. "Har du tränat (han syftar på min sportbag)"
jag: "nej"
han: "okej.. mummelmummel"
han: "har dom höjt busspriserna"
jag: "vet inte, jag har gratis busskort"
han: "jaja.. okej."
han vandrar lite diskret omkring på busshållplatsen oh ser allmänt skum ut. Fast han verkade inte alkoholpåverkad eller nåt, bara skum. Han prtade lite mer med mig medan jag fortsatte ignorera honom. Då kommer som tur är bussen. Kommer på att det är söndag och mitt busskort funkar inte på helgen. Fuck. Kollar på busschaufören. Skramlar fram lite pengar. 15 spänn. Det kostar femton, jävla spänn att fara till bushen.

Oj vad långt jag skrev idag, ingen kommer orka läsa ;).

Kommentarer
Postat av: id athe best

jo karin jag orka läsa :P haha

2008-02-08 @ 15:27:32
URL: http://idatoivonen.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0