Lördag

2008-02-23 // 09:17:19
Jag gillar lördagar. Jag är en sån där riktig "hemmamänniska" och tycker att det är jätteskönt att vara hemma hela dagen. Ta en promenad, läsa lite, städa rummet.. ja, ni fattar. Så dagens planer blir: ta en promenad, städa rummet, städa åt marsvinen, träna inför so-provet på måndag (fanfanfan), och kanske sy en väska. Jag har länge tänkt sy en väska, men jag har inte orkat. Men jag ska, jag har köpt tyget å allt.
Jag längtar till Mars-månadspeng, jag vill handla tyyyyyg

image178
Bilden är från tjallamalla, det är en sån väska jag vill sy

Kommentarer
Postat av: evelyn

OMG det är min kompis på bilden haha, kul!

2011-05-02 @ 22:24:25
URL: http://flamingoo.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0