Jag har tråkigt

2008-02-27 // 18:58:25
Kopierade frågor från Jossans bilddagbok. Tog bort några för dom  var så dryga. Ja. Jag är djupt uttråkad.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
 1. Är du singel?: mm
 2. Är du lycklig?: ung och lycklig, typ.
3. Är du uttråkad?: Skulle kunna säga det ja...
 4. Är du ledsen?: nej+ja
5. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Japp, 22 år tror jag dom har varit gifta ^^

 TVÅ ALTERNATIV
1. Hår eller ögon?: ögon
2. Katter eller hundar?: katt
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: få bästavänner
4. TV eller internet?: ojoj, gud vad svårt. men det får bli internet.
5. Coca-Cola eller Pepsi?: loka?
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: båda
7. Pengar eller lycka?: lycka. Fast för det behöver jag pengar. En uteliggare utan pengar är nog inte lycklig?
8. Dag eller natt?: Dag
9. MSN eller mobil?: MSN

TIO "HAR DU NÅGONSIN..."
1. Blivit avslöjad när du försökte smita hemifrån?: räknas gången då jag var liten och sa: Mamma, får jag rymma?
2. Brutit ett ben? Stortån, jag och syrran fajtades, hehe
3. Gjort nåt du ångrar?: många gånger.
4. Hoppat Bungee Jump?: nej, men nån gång ska jag
5. Ljugit för någon du tycker om?: kanske?
6. Ätit en hel tårta?: ja, en liten tårta
7. Gjort bort dig offentligt?: många gånger
8. Gråtit när ett husdjur dog?: 3 döda hamstrar säger väl det mesta?
9. Velat försvinna?: nej, jag uppskattar livet.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: menar de, vore nice :D

2008-02-27 @ 19:10:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Maria

house var igår :) klart att jag inte missar grey's!

2008-02-27 @ 19:11:09
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Maria

ja det och gossip girl :D

2008-02-27 @ 19:18:19
URL: http://fashionstars.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0