Hurtbulle

2008-02-20 // 17:02:06
Idag hade vi provet. Känns skönt att ha det gjort. Lagade paj på hemkunskapen. Gott. Efter hemkunskapen hade vi Idrotts hälsa (typ "idrott light"). Vi gjorde stretchövningar och mitt i allt hör jag hur alla börjar skratta. Då är det Andres byxor som har spruckit, hahaha. Stackarn, det måste ha varit jättepinsamt.
            För ett tag sedan bestämde jag mig för att sluta väga mig, så länge jag inte är tjock spelar det ingen roll vad jag väger. Igår ställde jag mig där ändå, det var ju så länge sedan. Jag fick en mindre chock. Så eftersom att det är varmt och härligt ute ska jag nopg ut och springa en kortis snart.

image169
Så här härligt var det på eftermiddagen. Ida sprang med mina klackisar på isen. Det ser ut som på månen.



Kommentarer
Postat av: ida toivonen

haha fy va jag är bra jag trodde att jag skulle dö ett litet tag men jag överlevde som tur va :D

2008-02-20 @ 18:24:04
URL: http://idatoivonen.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0