Bild/Alias/Plugg

2008-02-19 // 16:16:37
Tisdag idag då. På skolan har vi haft skridskor, bild, språk och annat. Lång lunchrast så vi spelade Alias i cafeterian, som vi alltid gör när det är långa raster. Skoj.

Kopierade lite frågor från Beas blogg, såna där "kedjefrågor". Kan kanske vara kul och läsa tänkte jag ;).

* Vad åt du till frukost? Två rostamackor: en med keso och avokado och en med smör och skinka. Vanlijyoghurt som jag ploppade ner hallon i.
* Vad är ditt andranamn? Viktoria
* Din favoritmat? Svårt, flygande jakob, tror jag
* Favoritchips? Dill chips, lätt
* Favoritmacka? Vetegifflar (även kallat sniglar ;)
* Om du fick åka vart du ville på semester? Något varmt land långt borta från verkligheten
* Favorittid på dagen? kväll+söndagmorgonar
* Var är du född? Boden, har bott där halva mitt liv
* Coca Cola eller Pepsi? Loka
* Vad ville du bli när du var liten? delfinskötare, såklart
* Varit i Afrika? Ja, Tunisien
* Nånsin rullat in någon i toapapper? Ja, på ett födelsedagsparty :D
* Favoritdag i veckan? fredag, söndag
* Favorit-snabbmatsrestaurant Äter inte snabbmat (:
* Äger du en cykel? Ja, fast jag behöver en ny
* Hur många tatueringar har du? ingen, tatueringar är fult, enligt mig

Nu måste jag polugga till hemkunskapsprovet





Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; tackar (:

ha en bra dag!

2008-02-19 @ 16:21:38
URL: http://maliin87.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0