JUUUUUUUUUUUL!

2007-12-24 // 13:23:29
Äntligen. Vaknade och klev upp och tyckte det var ovanligt kallt. Visade sig att strömmen gått i vissa delar av huset och att varmvattenberedaren vare nå fel på. Brrr, gud gillar inte min familj?! Men muttilainen fick igång allt igen, som tur va, och nu slipper vi frysa.
              Jag fick ett morgonpaket, biobiljett och chokladpraliner :), perfekt med biobiljett så här i juletid. Jag och Mailn spelade TP (trivial pursuit, elr hur det stavas) det blev oavgjort FAST jag också tog vuxenfrågor.
             Edith och Coco fick ju sin födelsedagspresent/julklapp i onsdags när dom bytte bur från 1:a till lägenhet. Fridas kompis Jakob sa ärligt att ders nya bur är större än en etta i Sthlm :D. Man kan ju säga att dom trivs (fast dom försöker äta upp den).  Idag fyller ju Edith, Coco, Rut och Polly ett år. Kommer aldrig glömma när dom föddes för PRICK ett år sedan klockan halv elva på julaftonskvällen, dom var så SJUUUUUUUUUUUUKT söta.
                  Det är bara min lilla familj hemma och firar jul i år. Mamma, Pappa, Malin, Frida, jag och Charlotte (vår utbytesstudent). Emma befinner sig ju i Australien och Viktor bor ju i Japan, :/. Tråkigt att inte ha alla syskon hemma.
               Missade julkalendern i morde för jag trodde att det skulle börja kl 9. Så nu ska jag se sista avsnittet.
 
Hoppas alla får en RIKTIGT GOD JUL!

image42 2 dagar efter julafton förra året såg mina söta små barn ut såhär! Coco sticker nyfiket fram huvudet :D


image43 Var tvungen att  ta med den här bilden, jag sanar dom där tiderna så stört mkt. Tänk vad mycket som kan förändras på bara ett halvår. Jag saknar Tinell´s också.

Kommer väl kanske en rapport sen om vad jag fick i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Eva Brander

JAg saknar både dig och Linnéa hur mkt som helst, ni är dem bästa för mig! Glöm aldrig att jag älskar er

2007-12-25 @ 13:22:02

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0