Hejhejhallåh!

2007-12-11 // 20:33:07

Pust. Sjöng i 3 timmar i skolan idag, tröttsamt. Men man kan ju hoppas att det blir ett fint luciatåg på torsdag iaf. Apropå det så var det väldigt irriterande att lucialinnet jag köpte igår var för litet, så idag var jag in till stan och bytte. Tog halv fyra bussen in till stan, fast den var sen och det var svinmkt folk så jag var inte i stan förrän 10 i 4 (!). Men skicklig som jag är så hann jag på 10 min in på åhléns, där det var lång kö, byta lucialinnet, köpa glitter och ta 4 bussen hem till boshen.
Sen hade jag pianolektion halv 7. Och nu har jag varit med Bilbo/Habibi/Bubben/Bibop ett tag.

image13image14image15

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0